Once in a blue moon….
Denne fuldmåne er helt særlig – og lidt anderledes end fuldmåner er flest 🌕
Den handler om frihed, indsigter, erkendelser, vækst og fremtiden.
Fuldmåneritualer går som regel ud på at slippe noget. Det gør denne også, men her er også et stort element af manifestation og modtage/tiltrække til fremtiden.
Energien skubber lidt, for det er virkelig tid til at få ryddet ud 😉 der er mulighed for stor transformation. 🦋Ting kan ikke længere ligge skjult, det kommer op til overfladen. Du kan tydeligere mærke, hvis noget føles off eller bare ikke fungerer for dig mere.
Hvis du ønsker at lave et ritual, kan du sætte dig i ro.
Fokuser på dit hjerte – læg evt. hånden på det og træk vejret ind i hjertet et par gange.
Fokuser og mærk efter, hvad der kommer op.
Måske har du fået nogle indsigter eller erkendelser den sidste tid, som har ændret dit syn på livet, dig selv eller andet. (Energien lægger virkelig op til forandring, så du har fået hjælp til indsigter og erkendelser 😉 der er gravet dybt)
Skriv alt det ned, som du gerne vil slippe. Giv dig gerne tid.
F.eks.
🤝 gamle handlemønstre og gamle udgaver af dig, der ikke længere resonerer.
🤝 gamle forventninger til hvem og hvad man bør være (både andres og dine egne)
🤝 gamle bør, må hellere, jeg skal da også, som formentlig ikke engang er dine egne regler
🤝 roller du ikke længere føler dig tilpas i
🤝 alt hvad der kommer til dig – der er ikke noget rigtig eller forkert
Hvis der følger lidt sorg eller ubehag med tankerne, er det ok. Det kan godt være både sorgfuldt og lidt uvandt/utrygt/ubehageligt at slippe noget gammelt selvom det er meningen og for dit bedste.
Du kan nu brænde dit papir, rive det over eller andet, mens du forestiller dig, at det forlader dit system.
Det er det helt almindelige fuldmåneritual.
Men ved denne helt særlige fuldmåne er der også en manifestationsdel – hvor du kalder det nye ind. 🦋🍀
Rejs dig evt. og drik et glas vand, bevæg kroppen, dans eller noget andet, der lige skifter energien. Der kan sagtens gå noget tid, du skal bare helst nå at gøre næste del i dag.
For Nu skal du drømme! 🎉
Nu skal du forestille dig alt det du gerne vil ☀️🏆⛱️⛰️
Drøm stort – helt uden praktiske begrænsninger.
🦋 Den du gerne vil være
🦋 Det du gerne vil opleve
🦋 Det du gerne vil have i dit liv – det kan både være fysiske ting, evner, muligheder, mennesker i dit liv….alt – ingen begrænsninger
🦋 Drøm STORT!
Dine drømme skriver du ned på et frisk stykke papir.
Skriv det i nutid, som om du allerede har det i dit liv.
Skriv gerne med blåt, fordi det er en blue moon og det blå måske forstærker energien lidt.
Når du har skrevet alt ned, sender du det ud i Universet. 💫
Du kan sige ”Jeg har alt dette i mit liv på højeste og bedste måde” og samtidig se det for dig/visualisere.
Du kan også sige ”Jeg er klar til at modtage min vildeste drøm eller bedre og jeg opløser alle blokeringer for dette”
Happy fuldmåne 🫶

