Valsetakt. Der er noget ”følg bare rytmen” energi i denne uge. Det ser ud til, at der er en del opgaver og lavpraktisk logistik, der skal fungere, så der er ikke så meget plads til ”slinger i valsen”.
Det er ikke en dårlig energi, det er bare praktisk.
Det betyder ikke, at der er helt lukket ned for ”sjov og ballade og oplevelser”, der er bare mere arbejdsenergi 😊
Nogle steder ser det ud som om, der er en rolig facade, men bag facaden tænkes der tanker og lægges planer.
Det gælder selvfølgelig i politik, men også i vores arbejdsliv.
Det føles ikke som noget ubehageligt, mere som fremdrift og at der ofte sker mere, end vi lige ser – men at vi først hører om det senere.
Det er et ret kort budskab i denne uge, hvilket understreger, den lavpraktiske, arbejdsomme energi. Ikke så meget ”magi og fyrværkeri”, bare ting der skal gøres og livet, der skal leves.
Så hvis du vågner op på søndag og tænker: Hvor blev ugen af? Hvad lavede jeg egentlig og hvorfor inviterede ingen på drinks? Så er du helt normal 😉
Hav en velsignet uge 🫶

